בתי ספר יסודיים 2024-2025

תכניות לבי"ס יסודי
משך כל תכנית: שעה וחצי / משך חבילה: שלוש שעות
במוזיאון האמנות מוצגות תערוכות מתחלפות העוסקות בשלל נושאים חברתיים וחינוכיים ומוצגות עבודות מרתקות של אמנים מהארץ ומחו"ל.
במוזיאון ראשונים תוכלו לחוות באופן אינטראקטיבי את סיפורה של פתח תקווה בימי המושבה, להצטלם בצלמנייה העתיקה, לצפות בתוכניות תיאטרליות ולהשתתף בחידונים מהנים. בנוסף לכך תוכלו ליהנות מסדנאות יצירה במתחם הסדנאות שלנו.

רכבת הסיפורים – מסע לארץ הסיפורים. הילדים מוזמנים לפגוש את הדמויות מתוך הסיפורים והאגדות הקלאסיים. התוכנית מלווה במדריך ובשחקנים וכוללת סדנת יצירה המסכמת את החוויה.
התוכנית מומלצת לעידוד הקריאה.

שיעור מלאכה במסגרת התוכנית הילדים מוזמנים לחזור לתקופה של ראשית המושבה ולפגוש דמויות שונות, בהן המורה למלאכה שתלמד אותם את מלאכת האריגה. התוכנית משתלבת בלימודי תרבות ומורשת.

חדשות ערוץ ההיסטוריה {מבט} – התלמידות והתלמידים משתתפים ב"שידור חי" של מהדורת חדשות המלווה את הקמת העיר פתח תקווה ובסופה משחקים משחק טריוויה אינטראקטיבי. התוכנית משתלבת בלימודי תולדות ארץ ישראל.

תיבה אבודה – בתוכנית ייחודית מגלים התלמידות והתלמידים תיבה שהוטמנה בימי המושבה. מתוכה יוצאים חפצים ודמויות היסטוריות המספרים את סיפור הקמת פתח תקווה. התוכנית משתלבת בלימודי היסטוריה, מורשת ותרבות ישראל.

גם אני אמן אנו מזמינים אתכם להגיע לסיור חווייתי באחת התערוכות המוצגות במוזיאון, להיכנס לראשו של האמן, לדמיין, להסתקרן וליצור. נגלה את עושרן וסודותיהן של עבודות האמנות ונקיים סדנה ייחודית בהשראת התערוכה. התוכנית תומכת בלימודי מפתח הל"ב.

חותמות וגלופות – סדנת ההדפס מציעה לכם לימוד של טכניקה בעלת מסורת ארוכת שנים, המשמשת אמנים גם כיום. בעקבות ביקור באחת מתערוכות המוזיאון לאמנות, נגיע לסדנה עם הרבה השראה ורעיונות לתכנים וצורות שירחיבו את האופק היצירתי של התלמידים.

לבירורים:
מחלקת מכירות, 
ימים א'-ה' 8:00-16:30
טלפון: 03-9286304, פקס: 03-9223026

arielak@ptikva.org.il